?

Log in

No account? Create an account
 
 
the girl who used to dance on fire and brimstone
21 September 2004 @ 06:12 am
*grin* meme gakked from velvetwhip

and my BtVS soulmate is.... drumroll please....Collapse )
 
 
Current Mood: geekygeeky
 
 
the girl who used to dance on fire and brimstone
21 September 2004 @ 08:03 pm
so, I made myself a new icon. I forgot to take my cd player with me yesterday so I was stuck listening to the radio all the way home. Anyway, I heard this song, which let me tell you right now, I hate. It's dance music therefore I hate it. Sorry, I cannot stand dance music. In fact, no, I'm not sorry. It's crap, it only fits the definition of "music" very loosely so... *g*

So anyway, I heard this song for the first time in years and it reminded me that someone on the BBB list had suggested it was actually a good lyric to use for a OMWF themed wallpaper. Since my wallpaper making skills have now atrophied to the point where I hate everything I try to make.... I made it into an icon! Yay!

Want, take, comment, credit, have.



(btw, the icon says "Dance Until Your Feet Catch On Fire")
 
 
Current Mood: artisticartistic
 
 
 
the girl who used to dance on fire and brimstone
21 September 2004 @ 09:52 pm
I've just spent an enjoyable half hour capping my favourite bits from New Hope. Hey, I actually did just call it a New Hope. Wow, does this mean I might actually grow to like Phantom Menace? Will I ever be a Jar Jar fan? Nah....

*g*

So, I'll be in an icon making frenzy for a while, but for now... just thought I'd share this one!



Big Damn Hero.

Want, take, comment, credit, have.

(quote comes from Firefly - hey, I'm not above bastardising my fandoms!
 
 
Current Mood: geekygeeky